معاون فرهنگی انصارالله یمن:

یکپارچه و متحد در برابر رژیم غاصب ایستاده‌ایم

«المتمیز» گفت: باید با اتکا به ایمان و با مدد از خون شهدایمان یکپارچه و متحد در برابر این رژیم غاصب بایستیم.
کد خبر: ۶۹۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ - 15September 2024

یکپارچه و متحد در برابر رژیم غاصب ایستاده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عبدالسلام المتمیز» معاون فرهنگی انصارالله یمن امروز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن همقدم تا مسجد الاقصی» که در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی آمل برگزار شد، ضمن قدردانی از برپایی چنین همایشی و تشکر از همراهی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: همایش در یک مرحله حساسی برگزار شده و یک اتفاق بسیار مهم برای امت اسلامی است. 

وی با بیان اینکه امت اسلامی در مقابل شیطان بزرگ و غده سرطانی صهیونیستی است، عنوان کرد: کاری که با مردم غزه انجام می‌شود، جنایت‌کاران بزرگ جهان و ضد ملت‌های اسلامی و بشریت هستند و تا به امروز این جنایت‌ها تداوم دارد.

معاون فرهنگی انصارالله یمن تصریح کرد: جنایت‌های بزرگی که بر امت اسلامی، چون فلسطین اتفاق می‌افتد، جهان و مسلمانان را به جهاد و دفاع دعوت می‌کند و این همایش نگاهی دارد که ما باید بیدار باشیم و حقایق را روشن سازی کنیم.

وی با نگاهی بر اقدامات یمن در مقابل صهیونیست‌ها بیان کرد: امروز یمنی‌ها با اتحاد خود و ایمان به خدا، همه امکانات دولتی و مردمی را در مسیر دفاع از ملت مظلوم فلسطین به کار گرفته اند و از تمام مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند، فعالیت‌های یمنی برای مدافعان در دریای سرخ و اقیانوس هند با عملیات موشکی و پهبادی‌های که انجام دادند، قلب پایتخت غاصب استکبار اسرائیل را مورد هدف قرار داده اند. 

المتمیز خبر از اتفاقات خوبی در روز‌های آینده داد و افزود: جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسماعیل هنیه، فواد شکری و ملت بزرگ فلسطین ثابت می‌کند که تمام اهدافشان نابودی کشور‌های اسلامی است و ما باید با اتکا به ایمان و با مدد از خون شهدایمان یکپارچه و متحد در برابر این رژیم غاصب بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار