مسئول بسیج رسانه استان قم:

تربیت نسل جدید رسانه‌ای ضرورت انکارناپذیر جامعه امروز است

«شمس» گفت: آموزش سواد رسانه و تربیت نسل جدید رسانه‌ای از بین نوجوانان و جوانان از مهمترین نیاز‌های جامعه امروز و از ماموریت‌های اصلی بسیج رسانه است.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ - 15September 2024

تربیت نسل جدید رسانه‌ای ضرورت انکارناپذیر جامعه امروز استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «داود شمس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا در رسانه و فضای مجازی ویژه بانوان استان قم در گفتگویی اظهار داشت: معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در بستر فضای مجازی در تلاش هستند تا به خیال باطل خود محتوا‌های مایوس کننده و مغایر اعتقادات و باور‌های دینی ما در شبکه‌های اجتماعی ترویج نمایند.

وی افزود: متاسفانه بدلیل ضعف سواد رسانه‌ای اغلب خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان، محتوا‌هایی که توسط معاندین و دشمنان منتشر می‌شود، بعضا مورد استقبال و پذیرش این قشر واقع شده و خودباوری و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مورد چالش قرار گرفته است.

شمس عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه براساس تکلیف سازمانی و برحسب وظیفه، آموزش سواد رسانه و تربیت نسل جدید رسانه‌ای از نوجوانان و جوانان را در پیش گرفته و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری، عکاسی خبری، یادداشت نویسی، پادکست و... در راستای تولید محتوا‌های امید آفرین و تبیین گری در رسانه‌ها و ایجاد شبکه‌ای از انسان رسانه‌ها در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب نقش آفرینی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم تاکید کرد: آینده این تقابل رسانه‌ای و جنگ اراده‌ها بدست همین نوجوانان امروز است و همه مسئولین وظیفه دارند برای پشتیبانی و هدف گذاری در جنگ اراده‌ها و آموزش سواد رسانه ای، برنامه داشته باشند وعقب ماندگی‌ها را جبران نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار