نماینده ولی فقیه در مازندران:

یمن بازوی پرقدرت حوزه مقاومت و نمایشگر عدم قدرت صهیونیست‌هاست

آیت الله «محمدی لائینی» یمنِ امروز را یکی از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت دانست و گفت: یمن توانسته به دنیا نشان بدهد قدرت‌های پوشالی‌ای همچون صهیونیست‌ها آنطور که نشان می‌دهند دستشان پر نیست و فقط تبلیغ می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ - 15September 2024

یمن بازوی پرقدرت حوزه مقاومت و نمایشگر عدم قدرت صهیونیست‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در جشن بزرگ میلاد النبی (ص) و هفته وحدت با حضور عوامل برنامه تلویزیونی محفل و جمعی از میهمانان و مبارزین یمنی در بقعه امامزاده ناصرالحق (ع) آمل، ضمن تبریک ایام، اظهار داشت: ما مازندرانی‌ها مفتخریم که استان ما دیار علویان است و اولین حکومت علوی بعد از آنچه که در مدینه تشکیل شده در این دیار و به مرکزیت شهر آمل ایجاد شد.

وی افزود: چند شهید از شهدای یمن در مقابل تروریست‌های بدتر از گرگ داعشی‌ها و ... به شهادت رسیدند مهمان ما هستند و دیگر عزیزانی از یمن که البته اینجا مدفون هستند، برگزاری این اجتماع باشکوه به‌عنوان بزرگداشت میلاد، هفته وحدت و یکی از اجتماعاتی که طلیعه و پیش‌درآمد کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید مازندران است، جای تشکر دارد.

آیت الله محمدی لائینی یمنِ امروز را یکی از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت دانست و گفت: یمن منافع رژیم غاصب صهیونیستی را در سه دریای سرخ، عدن و عمان توانسته به خطر بی‌اندازد، قریب به ۲۰۰ کشتی از کشتی‌های آنان و دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا را هدف موشک‌های خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امروز یمنی‌ها در حوزه دریا، از آنطرف حزب الله، در عراق، سوریه و جای جای این منطقه در مقابل تمام منافع ابرقدرت‌ها با قلدری صهیونیست‌ها توانستند بایستند و شوکت آنها را بشکنند و به دنیا نشان بدهند که این قدرت‌های پوشالی به تعبیر رهبرمان آنطور که نشان می‌دهند دستشان پر نیست و فقط تبلیغ می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز وحدت ما حول مکتب دین در مقابل دنیای ظلم و کفر وجود دارد و همه وظیفه داریم در مقابل چنین دشمنانی بایستیم مقاومت کنیم البته که دلگرمی آنها شما مردم هستید و نظام جمهوری اسلامی یا ام القرای منطقه است، در پرتو این ولایت، قرآن و امام زمان (عج) بتوانیم راه شهیدان را ادامه بدهیم و امانت شهیدان را به دست صاحب زمان (ع) برسانیم.

این مسئول در پایان از شبکه‌های رسانه ملی و مردم شهر هزار سنگر آمل تقدیر کرد و گفت که ان‌شالله کنگره عظیم شهدای مازندران برگزار خواهد شد و بتوانیم دین خودمان را ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار