برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشکذر اعلام شد

رئیس بنیاد شهید شهرستان اشکذر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ - 15September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «افزونی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان به همت بنیاد شهید و سپاه ناحیه در تاریخ ۳۱ شهریور در گلزار شهدای اشکذر برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز با همکاری بنیاد شهید و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران در تاریخ ۳۰ شهریور برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: ویژه برنامه زنگ ایثار و مقاومت به همت بنیاد شهید و حوزه مقاومت بسیج شهدای دانش آموز، اول مهر دبیرستان دخترانه دوره اول حلیمه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و فرزندان شهدا در روز دوم مهر تصریح کرد: سوم مهر هم دعای توسل و سخنرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد الزهرا (س) اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا را از برنامه‌های روز پنجم مهر عنوان کرد و گفت: مراسم آبروی محله نیز برای بزرگداشت شهید سید جلال میرباقری به همت بنیاد شهید، حوزه‌های مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (س) و حضرت خدیجه (س) در این روز در منزل پدر شهید برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد که در روز ششم مهر، همایش پیاده روی خانوادگی از سه راه مالیات به طرف گلزار فیروزآباد اشکذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار