سردار گودرزی: هفته انتظامی فرصتی برای نمایش اقتدار، کارآمدی و هوشمندی مرزبانی است

فرمانده مرزبانی فراحا گفت: تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی، اقشار اجتماعی از جمله مرزنشینان، ارتقاء فرهنگ ارزش گذاری به ایثارگران، بازنشستگان و خانواده شهدا از محوری‌ترین وظایف فرماندهی مرزبانی فراجا در این هفته است.
کد خبر: ۶۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶ - 16September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در پنجمین جلسه هفته انتظامی فرماندهی مرزبانی فراجا، اظهار داشت: هفته فراجا ویترین فعالیت‌ها، اقدامات و دستاورد‌های مرزبانی در عرصه‌های مختلف است.

سردار گودرزی: هفته انتظامی فرصتی برای نمایش اقتدار، کارآمدی و هوشمندی مرزبانی است

وی با اشاره به توسعه رویکرد مردم محوری، عنوان کرد: هفته فراجا ضمن اینکه فرصت مناسبی برای جلب مشارکت عمومی است، از طرف دیگر باعث آشنایی مرزنشینان با فعالیت‌های مرزبانان خواهد شد که ثمره آن ارتقاء امنیت در مرز‌ها می‌شود.

سردار گودرزی با اشاره به لزوم تکریم از کارکنان و خانواده‌های آنان در هفته انتظامی، افزود: هفته انتظامی بهترین فرصت است تا بتوانیم در این هفته به گونه‌ای از زحمات کارکنان مرزبانی و خانواده‌های آنان که به صورت شبانه روزی باعث نظم و امنیت در مرز‌ها شده‌اند، قدردانی کنیم.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی تلاش و کوشش همه جانبه و جدی برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته انتظامی را خواستار شد و تصریح کرد: لازم است با بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته و استفاده و بکارگیری تمام توان و امکانات در جهت برگزاری باشکوه‌تر هفته انتظامی امسال تلاش کنیم.

سردار گودرزی هفته انتظامی را عرصه نمایش اقتدار، کارآمدی و هوشمندی مرزبانی دانست و اظهار داشت: تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی، اقشار اجتماعی از جمله مرزنشینان، ارتقاء فرهنگ ارزش گذاری به ایثارگران، بازنشستگان و خانواده شهدا از محوری‌ترین وظایف فرماندهی مرزبانی فراجا در این هفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار