رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: 

مهدویت الگویی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: مهدویت، الگویی برای ساختن تمدن نوین اسلامی و یک حرکت فعال و سازنده برای تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی در جامعه است. 
کد خبر: ۶۹۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ - 16September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، با تاکید بر نقش محوری مهدویت در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: مهدویت نه تنها یک باور مذهبی، بلکه یک الگویی جامع برای شکل‌گیری جامعه‌ای عادل، پیشرفته و متمدن است.

مهدویت الگویی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

وی افزود: مهدویت، ریشه در اعتقادات مشترک همه مسلمانان دارد و می‌تواند به‌عنوان یک عامل وحدت‌بخش عمل کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی مهدویت را یک آرمان اجتماعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: باور به ظهور منجی عالم، همه مسلمانان را به سوی یک هدف مشترک سوق می‌دهد و می‌تواند اختلافات فرقه‌‌ای و مذهبی را به حداقل برساند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به نقش مهدویت در ایجاد انسجام و وحدت اجتماعی، گفت: باور به مهدویت، باعث تقویت حس دلبستگی به یک جامعه پویا می‌شود و مسلمانان را به هم پیوند می‌دهد و این باور، می‌تواند به‌عنوان یک نیروی انگیزشی، مسلمانان را برای مبارزه با مشکلات و چالش‌های پیش‌رو تشویق کند.

وی در پایان بر لزوم ترویج آموزه‌‌های مهدویت و استفاده از این آموزه‌‌ها برای تقویت وحدت و همگرایی در بین کارکنان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار