فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب از تمامی هستی خود گذشتند

سردار «ریحانی» گفت: پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب از تمامی هستی خود گذشتند و خانواده این شهدا نیز پرچمداران هستی ایثار و شهادت هستند.
کد خبر: ۶۹۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷ - 16September 2024

پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب از تمامی هستی خود گذشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاسیه شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت از تلاش پیامبر (ص) در راستای هدایت و راهنمایی مردم سخن گفت و اظهار داشت: امام خمینی (ره) عامل همه ارزش‌ها؛ همچون ایمان، اخلاص و مقاومت بود و این اصول موجب پویایی نظام انقلابی و اسلامی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب از تمامی هستی خود گذشتند و خانواده این شهدا نیز پرچمداران هستی ایثار و شهادت هستند.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان جهاد اصغر و مبارزه با ظلم و عدالت‌خواهی یاد کرد و گفت: در شرایط کنونی اهمیت جهاد اکبر که همان جهاد تبیین است بالاتر از جهاد اصغر است چرا که جهاد تبیین برگرفته از فرامین معظم له در راستای حرکت به سمت قله است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت در مسیر جهاد اکبر آسان نیست، تصریح کرد: باید از دین و دستورات الهی و نظام اسلامی دفاع کرد و در برابر مشکلات ایستادگی کنیم و از جایگاه رفیع نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگوییم که توانسته‌ایم دشمنان ایران و اسلام را ناکام کنیم.

سردار ریحانی بیان اینکه پرچم اسلام در برابر ظالم برافراشته است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مسیر عدالت و ظلم‌ستیزی است و یکی از وظایف ما شناختن یزید و عمروعاص‌های زمان است.

وی در رابطه با اینکه جنگ، گرسنگی و تشنگی در  فلسطین نمادی از کربلا است. تصریح کرد: شاید نتوانیم مستقیم در فلسطین حضور پیدا کنیم و مبارزه کنیم، اما باید دفاع از آنها را به گوش جهان برسانیم و ساکت نباشیم.

این مسئول گفت: در کرمانشاه شهدای شاخص عدالت را داریم که مسیر سخت جهاد اکبر را انتخاب و طی کردند ما نیز باید این مسیر را طی کنیم، زیرا آینده از آن مؤمنان است و نظام اسلامی قدرتمند است، اما تمامی جهان استکبار برای حفظ امپراطوری خود علیه ایران ایستاده‌اند. پس باید در مقابل این امپراطوری‌ها ساکت نبود و استقامت داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار