امام جمعه شهرستان فاروج:

امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهدا است

حجت الاسلام سویدانلو گفت: ما باید همواره به یاد داشته باشیم که امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهدا است و ملت ایران با حضور پرشور خود به ویژه در تشییع پیکر پاک شهدای امنیت نشان دادند که راه این عزیزان را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۶۹۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 16September 2024

امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام «علی سویدانلو» امام جمعه شهرستان فاروج در آیین شب وداع با پیکر شهید مدافع وطن «پارسا سوزنی» مقاومت و شهادت طلبی جوانان ایران را یکی از عوامل شکست نقشه‌های استکبار دانست و اظهار داشت: تاثیر شهید در سطح جامعه از زمان حیات ظاهری شهید بیشتر است چراکه خون شهید باعث هدایت جامعه می‌شود و دل‌ها را احیا می‌کند، باید در راستای تداوم راه شهدا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما باید همواره به یاد داشته باشیم که امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون پاک شهدا است و ملت ایران با حضور پرشور خود به ویژه در تشییع پیکر پاک شهدای امنیت نشان دادند که راه این عزیزان را ادامه خواهند داد.
 
پارسا سوزنی یکی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه، سرباز وظیفه اهل شیروان خراسان شمالی است که در حمله تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید.
 
خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و ۳۵ هزار رزمنده در جبهه‌ها داشته است.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار