مسئول بانوان پیشکسوت اداره کل حفظ حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

یاد و نام شهیدان باید زنده نگه داشته شود

«کبری صفری» در دیدار صمیمانه نمایندگان کارگروه‌های همسران و خواهران شهدا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با همسر شهید القدس «بهروز واحدی» با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، گفت: این دیدار‌ها فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 16September 2024

یاد و نام شهیدان باید زنده نگه داشته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «کبری صفری» مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در این دیدار که با حضور نمایندگان کارگروه‌های همسران و خواهران شهدا برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدالقدس «بهروز واحدی» اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، تجدید پیمانی است با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است. شهیدان ما الگو‌های بی‌بدیل ایثار و شهادت هستند و وظیفه ماست که راهشان را ادامه دهیم و یادشان را در دل‌ها زنده نگه داریم.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس و مقاومت، افزود: زنان در دوران دفاع مقدس و مقاومت نقش بسیار مهمی ایفا کردند و امروز نیز با حضور فعال در عرصه‌های مختلف جامعه، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی می‌کنند. دیدار با خانواده‌های شهدا، فرصتی است تا از این بانوان بزرگوار تجلیل کنیم و از تجربیات ارزشمند آنها بهره‌مند شویم. 

مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس اداره کل، در پایان، بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و مقاوت به نسل جوان تأکید کرد و گفت: ما باید با زبان ساده و شیوا، ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم تا آنها نیز همچون شهدا، برای اعتلای کشور تلاش کنند.

در این دیدار صمیمانه، همسر شهید واحدی نیز ضمن تشکر از حضور گرم نمایندگان کارگروه‌های همسران و خواهران شهدا، به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار