مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

برخی از اقشار و اصناف خوزستانی نقش ممتازی در جنگ تحمیلی داشتند

سردار مرادحاجتی گفت: برخی از اقشار و اصناف خوزستانی نقش ممتازی در جنگ تحمیلی داشتند که کمتر بدان‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۶۹۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵ - 16September 2024

پزشکان ما کار طبابت‌شان را در جبهه با عبادت پیوند می‌زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس، امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با «عبدالرضا جانگران نژاد» رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت را شاخص‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: قصد داریم از کسانی تجلیل کنیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

سردار مرادحاجتی گفت: برخی از اقشار و اصناف خوزستانی نقش ممتازی در جنگ داشتند که کمتر بدان‌ها پرداخته شده است. جامعه پزشکی و به خصوص جراحان ما در خوزستان از جمله کسانی هستند که باید تا مدت‌ها به حماسه‌های آنان پرداخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در همه جنگ‌های دنیا، رزمندگان مجروح را به پشت جبهه و در مراکز درمانی بستری می‌کردند اما در جنگ تحمیلی، پزشکان ما بودند که با حضور در بیمارستان‌های صحرایی و گاه در خطوط مقدم، کار طبابت‌شان را با عبادت پیوند می‌زدند و رزمندگان سپاه اسلام را مداوا و آماده نبرد می‌کردند.

جانگران‌نژاد نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای هر گونه همکاری در این حوزه خبر داد و یادآور شد: پزشکان ما، پرستاران ما و جراحان ما در طول جنگ توانستند دین‌شان را به انقلاب و کشور ادا کنند و بر ما وظیفه است که به هر بهانه‌ای قدردان زحمات آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم.

در پایان این دیدار مقرر شد اسامی پزشکان و جراحان پیشکسوت دفاع مقدس خوزستان احصا شود تا در همایش تجلیل از پیشکسوتان مورد تقدیر قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار