جعفری: لزوم تبیین حمایت ایران از غزه/ دفاع مقدس سرچشمه جریان جبهه مقاومت است+ فیلم

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سرچشمه جریان جبهه مقاومت است؛ لذا هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین حمایت ایران از جبهه مقاومت، به‌ویژه غزه در تحولات اخیر است.
کد خبر: ۶۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 16September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه) در دهمین نشست رؤسا و دبیران ستاد‌های مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نشست رؤسا و دبیران ستاد‌های مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به‌صورت فصلی همواره برگزار شده و به موضوعات همان فصل پرداخته شده است. امسال هم با توجه به اینکه جبهه مقاومت دچار تحولات شگرفی شده است، در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس باید به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود، خصوصا که با وقوع عملیات وعده صادق به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تاریخ مقاومت به قبل و بعد از این عملیات تقسیم می‌شود.

جعفری: تبیین چرایی حمایت ایران از غزه/ دفاع مقدس سرچشمه جریان جبهه مقاومت است

جعفری افزود: دفاع مقدس سرچشمه جریان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و به الگویی عملی برای مردم منطقه و آزادگان جهان تبدیل شده است. روز گذشته رزمندگان غیور یمنی حماسه‌ای دیگر آفریده و با شلیک موشک هایپرسونیک به سمت رژیم صهیونیستی و شکست دیوار دفاعی این رژیم، بار دیگر معادلات جبهه مقاومت را متحول کردند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فرهنگ ایثار، ایستادگی، خوداتکایی، توکل به خدا و نترسیدن از کثرت دشمن را احیا کرد، افزود: امام خمینی (ره) نسل دفاع مقدس را تربیت کردند که تبلور آن شهید سلیمانی بود که این شهید والامقام توانست جریانی توفنده را با عنوان مقاومت قدرت ببخشد و محبت دل‌های مردم مقاوم منطقه را جلب کند.

جعفری ادامه داد: امروز اگر رژیم صهیونیستی از ایران اسلامی نمی‌ترسید، از حمله و توحش علیه ما دریغ نمی‌کرد، اما به برکت مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس و مجاهدت شهدای مقاومت از ایران در هراسند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس را باید به‌صورت ویژه گرامی داشت، گفت: عده‌ای می‌گویند که چرا به جای پایان جنگ، آغاز آن را جشن می‌گیرید؟ در پاسخ به آنها باید گفت که این جشن از این‌رو در آغاز جنگ صورت می‌گیرد، چون شروع ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است که با تحمیل جنگ قصد داشتند، ملت ایران را به زانو درآورند، اما نتوانستند.

انتهای پیام/ ۱۱۲

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار