رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور:

رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان وحدت است

«بهرامی‌پور» گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای مطالعه سیره پیامبر اکرم (ص) است و رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان وحدت است و اگر کسی سعی در تفرقه‌افکنی داشته باشد در حال تکمیل پازل دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 16September 2024

رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان وحدت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول بهرامی‌پور» رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور امروز در اجلاسیه و یادواره شهدای بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای مطالعه سیره پیامبر اکرم (ص) است و رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان وحدت است و اگر کسی سعی در تفرقه‌افکنی داشته باشد در حال تکمیل پازل دشمن قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور گفت: اصلی‌ترین برنامه دشمن تغییر افکار عمومی جامعه برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران است زیرا دشمن سعی دارد سیاست‌های استکباری خود را در جهان عملی کند اما انقلاب اسلامی در مقابل آن ایستاده است.

بهرامی‌پور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نباید تنها به ارتباط با غرب و کشورهای خارجی منحصر شود و می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان متخصص و نخبه کشور در عرصه‌های مختلف به خودکفایی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: الگوی پیشرفت غربی در برخی از کشورهای همسایه در حال اجرا است اما مشاهده می‌کنیم به بنیان خانواده آسیب‌های جدی وارد شده و در کنار آن مؤلفه‌‌های جرائم و فساد افزایش یافته، اما جمهوری اسلامی ایران توسعه، عدالت و معنویت را در کنار یکدیگر اجرا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور بیان داشت: شهدا مسیر درست زندگی را به همه نشان دادند و برای حفظ اسلام و تأمین امنیت کشور عازم جبهه‌های نبرد شدند و دست‌درازی به خاک کشورمان را ندادند.

بهرامی‌پور افزود: مقام معظم رهبری بر اجرای عدالت را در عرصه‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار داده‌اند و همه مسئولان وظیفه دارند در راستای اجرای منویات ایشان گام بردارند.

وی رمز پیروزی ملت ایران را در مقابل نقشه‌های دشمنان بصیرت دانست و اضافه کرد: اگر هر کدام از نقشه‌های دشمنان در سایر کشورها اجرا می‌شد زمینه سرنگونی حکومت و دولت را فراهم می‌کرد اما ملت ایران همه این نقشه‌ها را خنثی کرده است.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور تصریح کرد: حقوق‌دانان بسیجی وظیفه دارند در کنار سایر اقشار تأثیرگذار جامعه نسبت به انجام فریضه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنند زیرا دشمن سعی دارد مردم را نسبت به آینده کشور مأیوس کند.

بهرامی‌پور تأکید کرد: پیوست عدالت باید در اجرای همه برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد زیرا عدالت بر همه مسائل زندگی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار