فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان:

ارزش‌های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شوند

حسین‌نژاد گفت: همواره فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را می‌توان در ابعاد شخصیتی شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا مشاهده کرد به همین جهت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ارزش‌های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شود.
کد خبر: ۶۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 16September 2024

ارزش‌های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسین‌نژاد» فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بخشی از برنامه‌های لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از یکصد برنامه متنوع در این مجموعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که رزمایش و یادواره شهدا از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی افزود: تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری بزرگداشت روز سرباز، یادواره شهدای ۳۱ شهریور، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و آمادگی شرکت در رژه ۳۱ شهریور از جمله برنامه‌های تعیین شده برای این هفته است.

حسین‌نژاد گفت: خاطره گویی با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است که با پیوست فرهنگی و رسانه‌ای همراه خواهند بود.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: همواره فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را می‌توان در ابعاد شخصیتی شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا مشاهده کرد به همین جهت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ارزش‌های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در جهان بی‌نظیر است و امام خمینی (ره) نیز بارها تاکید داشتند که قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار