سردار رضایی: شهید «سلیمانی» الگوی همیشگی خادمان نظم و امنیت است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از دلایل موفقیت مجموعه انتظامی در انجام وظایفش رهروی از منویات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۶۹۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ - 16September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به استان کرمان، ضمن واکاوی عملکرد تمامی رده‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی، مهمترین تدابیر مربوط به حوزه کاری هر یک از رده‌ها را به همرزمان انتظامی ابلاغ و بر اجرای صحیح آنها تاکید کرد.

سردار سلیمانی: شهید «سلیمانی» الگوی همیشگی خادمان نظم و امنیت است

وی با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: بیش از شش هزار و پانصد و نود شهید دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایانگر همین تعداد خانواده شهید و هزاران برابر رهرو حقیقی این شهدا در دیار کرمان است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هر چه خود را در عرصه خدمت به جهان اسلام مخفی کرد، اما خدواند متعال، اجر و منزلت وی را برای همه جهان نمایان کرد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه در مقابل مجاهدت‌هایی که در عرصه مقابله با ایادی استکبار جهانی داشت مزدی طلب نکرد؛ ما نیز باید در لباس مقدس خدمت انتظامی همه امور خدمتی از جمله نگهبانی ها، گشت زنی، ایست و بازرسی، پیگیری پرونده ها، پاسخگویی به مطالبات مردم و سایر وظایفمان را با وضو و نیت خیر انجام دهیم چراکه آثار همه این‌ها منتهی به رضایتمندی آحاد جامعه می‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به ارتقاء آمادگی و توان عملیاتی پلیس استان گفت: آمادگی عملیاتی همسو با سرعت عمل در صحنه‌های عملیاتی سنجیده می‌شود و مولفه‌های گوناگونی بر آن اثر دارند.

وی با تاکید بر نقش آموزش مستمر همرزمان انتظامی افزود: آموزش‌های علمی زیربنای انجام صحیح ماموریت‌های انتظامی هستند و باید تلاش کنیم مراکز آموزش ضمن خدمت در مجموعه انتظامی از اساتید مجرب درون و برون سازمانی و همرزمان مشتاق به آموزش پر باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی ضمن واکاوی منابع انسانی پلیس کرمان، بر همتاپروری، انجام صحیح مولفه‌های فرهنگ سازمانی، رسیدگی به مشکلات و توجه ویژه به شناسایی نیرو‌های خبره هر رده جهت بهره گیری در دوره‌های عالی و سطوح مدیریتی تاکید و بیان کرد: عاقبت به خیری در گرو عمل به وصایای شهدای عزیز و تلاش برای جلب حداکثری رضایتمندی مردم است که در این راستا عملکرد مجموعه انتظامی کل کشور را به صورت مستمر تحت هدایت عملیاتی و نظارت‌های سازنده قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار