مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

بیشترین زحمات را همسران جانبازان معزز در قبال این عزیزان متحمل می‌شوند

«شهیدی» گفت: بیشترین زحمات را همسران جانبازان معزز در قبال این عزیزان متحمل می‌شوند که اجر و پاداش معنوی این عزیزان، کمتر از خود جانبازان گرانقدر نیست و ما نهایت تقدیر و تشکر را از آنان داریم.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 16September 2024
بیشترین زحمات را همسران جانبازان معزز در قبال این عزیزان متحمل می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «علی جمشیدی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به وظیفه قانونی خود در قبال جامعه ایثارگری عمل کرده و پیگیری، ارجاع و رفع به موقع مسائل درمانی جامعه هدف یکی از اولویت کاری ما در این نهاد مقدس است و امیدواریم بتوانیم یک قدم مهم برای رضایت مندی کامل این عزیزان برداریم.
 
شهیدی افزود: بیشترین زحمات را همسران جانبازان معزز در قبال این عزیزان متحمل می‌شوند که اجر و پاداش معنوی این عزیزان، کمتر از خود جانبازان گرانقدر نیست و ما نهایت تقدیر و تشکر را از آنان داریم.
 
مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: جانبازان گرانقدر شهدای زنده‌ای هستند که باید سجایای اخلاقی و صبر و استقامت این عزیزان را در جامعه امروز اشاعه داد و رشادت‌ها و جوانمردی آنان را ثبت و ضبط کرد تا جوانان و نسل‌های آینده از آن درس گرفته و استفاده کنند.
 
در پایان این مراسم از جانباز گرانقدر ۷۰ درصد علی جمشیدی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار