پاسخ عملی یمنی‌ها به سوال تمسخرآمیز مجری الجزیره

یک کاربر عرب در مطلبی با اشاره به ضربات نظامی کوبنده، تاثیرگذار و بی‌نظیر نیرو‌های مسلح یمن به رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم غزه نوشت: یمنی‌ها پاسخ سئوال تمسخرآمیز چهار سال پیش «مجری زن الجزیره» را در عمل دادند.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 16September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک فعال عرب در صفحه شخصی خود نوشت: چهار سال پیش بود که «غاده عویس»، مجری زن شبکه الجزیره قطر به تمسخر از «محمد البخیتی» از اعضای جنبش انصارالله یمن پرسید: شما می‌گویید که قدس را آزاد خواهیم کرد، آیا شما گرسنگان، توان آزادسازی قدس را دارید؟

پاسخ عملی یمنی‌ها به سئوال تمسخرآمیز «مجری زن الجزیره»

این کاربر عرب افزود: حالا به «غاده عویس» که در دوحه زندگی می‌کند، خبر دهید که گرسنگان یمن، موفق شدند تل آویو را با موشک هدف قرار دهند، توانستند پهپاد آمریکایی MQ۹ را سرنگون و کشتی‌ها (رژیم صهیونیستی و حامیانش) را در راستای حمایت از قدس، غرق کنند.

نیرو‌های مسلح یمن تاکنون در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات و جنایات خود، بار‌ها بندر ایلات اشغالی را هدف قرار دادند و مانع تردد کشتی‌هایی که مقصدشان فلسطین اشغالی است، از طریق هدف قرار دادن این کشتی‌ها در دریای سرخ، تنگه باب المندب، دریای عرب و حتی تا امتداد اقیانوس هند شده اند به طوری که به سبب جلوگیری از تردد این کشتی ها، فعالیت بندر ایلات رژیم صهیونیستی به طور کامل مختل و تقریبا متوقف شده است و ضربات سنگینی به اقتصاد اشغالگران آناه وارد کرده است.

یمنی‌ها برای اولین بار، تل آویو را با موشک مافوق صوت خود قرار دادند که موجی از رعب و وحشت در میان اشغالگران قدس به وجود آورده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار