حزب الله لبنان ۳ پایگاه ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

جنبش حزب الله لبنان امروز با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که سه هدف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.
کد خبر: ۶۹۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ - 16September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که سه هدف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

حزب الله لبنان ۳ پایگاه ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله گفت که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز دوشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه نظامی «المطله» با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیم به هدف اصابت کرد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، سایت نظامی «برکه ریشا» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است. در بیانیه دیگر حزب الله لبنان آمده است که بعد از ظهر امروز دوشنبه، این جنبش مکان استقرار توپخانه ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داده است.

جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه گذشته) وارد دوازدهمین ماه خود شده است؛ حزب الله لبنان در کنار گروه‌های مقاومت در منطقه مانند انصارالله و ارتش یمن، گروه‌های مقاومت عراق، با هدف حمایت از مردم و مقاومت غزه، از روز دوم این جنگ (یعنی ۱۶ مهرماه) دست به عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل زد.

این عملیات‌ها منجر به درگیری بین حزب الله و رژیم اسرائیل شد و طی آن مدت، دو طرف مواضع یکدیگر را هدف حمله قرار داده‌اند؛ حزب الله با عملیات‌های خود در این یازده ماه، موفق شده است هزینه مالی و فشار مضاعفی بر رژیم اسرائیل که درگیر جنگ است، وارد کند. حزب الله تأکید کرده که توقف جنگ در شمال فلسطین اشغالی، منوط به توقف جنگ علیه نوار غزه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار