معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س):

ستاد راهبردی امور بانوان جهان اسلام از حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده است

حجت الاسلام «مشرف» گفت: ستاد راهبردی امور بانوان و دختران در میان اعتاب مقدس جهان اسلام، از حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده است.
کد خبر: ۶۹۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ - 16September 2024

ستاد راهبردی امور بانوان جهان اسلام از حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید احمد مشرف» معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) در جلسه هم‌اندیشی معاونت فرهنگی حرم مطهر به ریاست مدیران صدای و سیمای مرکز قم در ساختمان کریمه حرم، اظهار کرد: ارتباطات و اتفاقات رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت از بستر صداوسیما یک امر بسیار مهمی است که منجر به خروجی مطلوب خواهد شد 

وی افزود: سیاست صداوسیمای قم در سنوات گذشته تقویت زیر ساخت‌های رسانه‌ای و تعامل مستمر با حرم مطهر بانوی کرامت بوده است که الحمدلله این سبک و سیاق روزبه‌روز در حال گسترش است.

مشرف عنوان کرد: حرم مطهر بانوی کرامت به چند علت از جایگاه و توجه ویژه‌ای برخوردار بوده که اولین مورد این است این حرم مختص به یک بانوی بزرگوار است و طبق روایات علوم و معارف دینی از شهر مقدس قم در اقصی‌نقاط عالم منتشر می‌شود.

وی افزود: جایگاه دیگر این حرم باکرامت این است که اینجا قرارگاهی برای کنشگری بانوان در سطح بین‌المللی است و در بین هاشمیات تنها پناهگاه زائران بوده و انتظارات از این حرم و این شهر طبق روایات بسیار گسترده است.

مشرف یادآور شد: جریان‌سازی و اثرگذاری بین‌المللی از این حرم با تعامل و همکاری صداوسیما بسیار بیش‌تر خواهد شد و ستاد راهبردی امور بانوان و دختران در میان اعتاب مقدس جهان اسلام از حرم این بانوی بزرگوار آغاز شده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: جریان‌سازی و الگودهی در سطح جامعه بین‌الملل با کمک صداوسیمای مرکز قم بسیار مهم است و امیدواریم طبق روال گذشته این همکاری‌ها باقوت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار