فرماندار اصفهان:

هفته دفاع مقدس با بسیج ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی گرامی داشته شود

«احمدی» گفت: دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت های خود برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این هفته استفاده کنند.
کد خبر: ۶۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 16September 2024

هفته دفاع مقدس با بسیج ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی گرامی داشته شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجمیع و تبیین همه ارزش های دفاع مقدس است، اظهار داشت: ارائه خدمت در هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برادران بسیج بایستی همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص کنگره شهدای ورزشکار انجام و پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

احمدی اظهار داشت: همانگونه که در دفاع مقدس مردم کمک و نقش آفرینی کردند، برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز لازم است علاوه بر بسیج، سمن ها و تشکل های مردمی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با همکاری بنیاد شهید و هیئات ورزشی، اسامی شهدای ورزشکار استخراج گردد، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان ضمن برگزاری جلساتی با دستگاه های اجرایی ذی ربط نسبت به برنامه ریزی برای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار اقدام و در این راستا، طرح جامعی را انجام و به ادارات ارسال نماید.

فرماندار اصفهان افزود: دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت های خود برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس و بزرگداشت این هفته استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار