مسئول بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

آبرسانی هزار روستا در استان مازندران

سردار زهرایی گفت: مجموعاً در استان مازندران هزار روستا در دو مرحله با آبفا قرارداد شد که در مرحله اول ۲۵۰ روستا به اتمام رسیده و در مرحله دوم کار آغاز شده و ادامه پیدا خواهد کرد که در مجموع ۵۵۰ کیلومتر لوله گذاری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۵ - 17September 2024

آبرسانی به ۲۵ استان/ لوله گذاری ۵۵۰ کیلومتر هدفگزاری شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور امروز با حضور در مناطق روستایی شهرستان بهشهر در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی روستای یکه توت و طرح تقویت نوار ساحلی این شهرستان اظهار داشت: امروز توفیق شد از چند پروژه آبشار به روستایی سپاه کربلای استان مازندران و بسیج سازندگی استان مازندران بازدید و افتتاح شد.

وی افزود: الان هم در روستای یکه توت از نوار ساحلی دریای خزر به طول دو هزار و ۴۰۰ متر کار لوله گذاری با اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا امروز انجام شد و امروز مرحله آخرش است و وصل خواهد شد و این کار به سرانجام خواهد رسید. 

این مسئول ادامه داد: در مجموع در استان مازندران هزار روستا در دو مرحله با آبفا قرارداد شد که در مرحله اول ۲۵۰ روستا به اتمام رسیده و در مرحله دوم کار آغاز شده و ادامه پیدا خواهد کرد که در مجموع ۵۵۰ کیلومتر لوله گذاری انجام خواهد شد.

سردار زهرایی اضافه کرد: همچنین۶۰ ایستگاه پمپاژ بیش از ۱۰۰ مخزن بتنی آب انجام می‌شود که برخی از این منابع تا الان تمام شده و به سرانجام رسیده، امیدواریم در صورت تامین منابع اعتباری وزارت نیرو به موقع تامین شود و بتوانیم در آن بازه زمانی سه ساله کار آب شرب را تمام کنیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: همین قصه در ۲۵ استان دیگر در حال انجام است که سرجمع قرارداد ما به ۱۲ هزار و پانصد روستا در دو مرحله می‌رسد که برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌ها کمکمان می‌کنند که در این بازه زمانی تمام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار