مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

آسفالت ۱۰ میلیون متر مربع جاده بین مزارع در کشور

سردار زهرایی گفت: سال گذشته در کل کشور ۱۰ میلیون متر مربع جاده بین مزارع را توسط بسیجیان آسفالت کردیم و این نهضت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳ - 17September 2024

آسفالتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور امروز ضمن ادای احترام به شهدا و دیدار با اهالی روستای یعقوب محله شهرستان نکا در بازدید از پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی و جاده بین مزارع این روستا اظهار داشت: خداوند لطف کرد و با مصوبه‌ای که از مجلس شورای اسلامی گرفتیم یک درصدی از قیر تهاتری در اختیار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفت برای کمک به آسفالت جاده بین مزارع و راه‌های روستایی. 

وی افزود: همانطور که مردم مستحضر هستند خیلی از روستا‌های بالای ۲۰ خانوارمان از جاده دسترسی محروم هستند و خیلی از مصالح و باغات محصولشان با کیفیت به دست مصرف کننده نمی‌رسد و یکی از دلایلش این است که جاده بین مزارع نداریم.

این مسئول ادامه داد: در تعاملی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شد و یک هماهنگی هم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یک تقسیم کاری شد و جاده بین مزارع را بسیج سازندگی در حد توان و بضاعت که در درصدی که از قیر گرفتیم در اختیار گرفت.

سردار زهرایی اضافه کرد: استان مازندران در این زمینه پیشرو است و در سه چهار سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی کار کردند و ۲۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کار شده است.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته در کل کشور ۱۰ میلیون متر مربع جاده بین مزارع را موفق شدیم توسط بسیجیان آسفالت کنیم و این نهضت ادامه دارد و امسال تخصیص صورت گرفته و قیر در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد و بسیج سازندگی‌ها دارند وکیوم باتوم را دریافت می‌کنند و اقدام می‌کنند.

سردار زهرایی گفت: زیرسازی توسط دهیاری‌ها، مردم و خیرین و یا نهادی که قبول زحمت کرده، انجام می‌شود، یک کار هم‌افزای مشترک برای اینکه کار پروژه را به جلو ببرد.

وی اذعان داشت: امروز هم در روستای یعقوب محله استان مازندران هستیم که یک بخشی از کار را زیرسازی و آسفالت شده و پروژه در حال انجام است و درخواستی که مردم برای ۴۰۰ متری که در یعقوب محله و روستای مجاوری که یک کیلومتر بود ان شالله در یک بازه زمانی به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار