حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رسانه‌های عربی بامداد سه‌شنبه از تکرار تجاوزهای هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۶۹۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲ - 17September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های محلی بامداد امروز (سه‌شنبه) از تکرار حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داد که توپخانه اشغالگران، حومه شهرک‌های «عیتا الشعب» و «بلیدا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کردند.

خبرنگار المنار از جنوب لبنان ضمن اشاره به پرتاب منور در حریم هوایی منطقه «المجیدیه»، گفت: «حومه شهرک مرکبا نیز هدف گلوله‌باران توپخانه‌ای با مهمات فسفری قرار گرفت».

شبکه «المیادین» نیز خبر داد: «نظامیان صهیونیست در پادگان رویسات العلم، با مسلسل‌های سنگین  به سمت منطقه برکه‌النقار در حومه شهرک شبعا تیراندازی کردند».

خبرگزاری لبنان نیز گزارش داد: «شهرک الخیام هدف گلوله‌باران توپحانه‌ای اشغالگران قرار گرفت و دشمن اسرائیلی به حریم هوایی حومه این شهرک، منور شلیک کرد».رژیم صهیونیستی از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار