خواهر شهید خوش‌زبان: از کشور‌های میزبان منافقین شکایت دارم

خوش زبان گفت: از کشور‌هایی که میزبان گروهک‌های منافقین هستند و همکاری در جهت استرداد آنها به کشور می‌کنند شکایت داریم.
کد خبر: ۶۹۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 17September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین، صبح امروز (سه‌شنبه ٢۷ شهریور) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» برگزار شد.خواهر شهید خوش‌زبان: از کشور‌هایی که از منافقین میزبانی می‌کنند شکایت دارم

خواهر شهید «محمد خوش زبان» از شهدای ترور از رسیدگی کنندگان به عاملان فاجعه هفتم تیر به عنوان مجاهدین واقعی یاد کرد و گفت: برادرم هنگام شهادت ۱۹ ساله و سرپرست تبلیغات استان تهران حزب جمهوری اسلامی و شاگرد ویژه شهید بهشتی در رشته فلسفه بود.

وی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، افزود: کسی نمی‌داند وقتی یکی از اعضای خانواده‌ای به شهادت می‌رسد چه ضربه جبران ناپذیری به آن‌ها وارد می‌شود، از شهید مظلوم‌تر خانواده و فرزند او است که ۸ ماه بعد از شهادت پدر به دنیا آمد.

خانم خوش زبان ادامه داد: مادرم با وجود ۳۶ سال سن با شنیدن خبر شهادت برادرم دچار شوکی شدند که منجر به شروع بیماری و ختم زودهنگام زندگی وی با سرطان شد. پدرم سالمند هستند و پس از ۴۳سال همچنان نمی‌توانیم در حضور او در مورد برادر شهیدمان صحبت کنیم.

وی گفت: شهدای ترور مبارزه عقیدتی و سیاسی کردند و به جرم مسلمان بودن و منتظر حضرت مهدی (عج) بودند کشته شدند.

خواهر محمد خوش زبان با بیان اینکه درخواست و مطالباتی از دادگاه دارم، گفت: شنیدم که گفتند معلوم نیست که کلاهی از اعضای پلید سازمان منافقین باشد، تاریخ شهادت می‌دهد که سازمان منافقین این فاجعه را تقبل کرده است، اگر نبود چنین نمی‌کرد در واقع خودشان پذیرفتند که این عمل کار خودشان است، اگر اینان منافق نبودند که دست به خون مظلوم آلوده نمی‌کردند، هر کسی که نمی‌تواند آدم کشی کند و برای حذف مغز متفکری مانند شهید بهشتی برنامه ریزی کند. مگر می‌شود فاجعه‌ای به این عظمت فقط توسط یک نفر انجام شود. به عنوان شاکی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

وی با انتقاد از اینکه چرا دیر به این موضوع رسیدگی شده است، گفت: چرا باید شهید محسن مولایی که در دفترش نشسته است با اصرار به سالن کشیده شود و چرا با اینکه جلسه برای عزل بنی صدر بوده است بعضی از رجال تراز اول در آن جلسه حضور نداشتند؟ به عنوان یک شهروند از مقام دادگاه درخواست شکایت به مراجع بین‌المللی از همه کشور‌هایی که منافقین خصوصاً کلاهی را با تغییر مشخصات و جعل ماهیت پناه داده و پذیرفته و تحویل نداده را دارم.

وی افزود: منافقین از اسلام اخراج شدند و شاید هم از انسانیت. همه حضار و جوانان را به مطالبه نسبت به آنچه که منافقین بر سر مردم آوردند دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار