مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با مدیرکل صداوسیما استان دیدار کرد

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست مشترک سرهنگ پاسدار «مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با «علی رمضانی» مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ - 17September 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با مدیرکل صداوسیما استان دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس جلسه مشترک سرهنگ پاسدار محمود «مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان به همراه معاونین اداره کل با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و معاونین صداوسیما به جهت تبادل نظر و همکاری در برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد.

مهدوی فرد در وهله اول گزارشی از برنامه های دفاع مقدس توسط ادارات و سازمان‌های سراسر استان که از 31 شهریورماه به مدت 8 روز برگزار خواهد شد اظهار داشت: چهل و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله ایم» نام گذاری شده و همچنین از تولید کتاب‌های دفاع مقدس در استان کرمان یادآور شد که در سال گذشته بیش از 60 کتاب چاپی و صوتی در سراسر استان به چاپ رسیده و همچنین امسال هم از چاپ همین تعداد اشاره فرمود و درخواست معرفی این کتاب‌ها از طریق صدا و سیما شد.

وی خاطراطر نشان کرد: تولیدات فاخری در حوزه دفاع مقدس تهیه شده است، که جهت نشر این تولیدات در اختیار صدا وسیما قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در اردیبهشت ماه یاد کرد و توضیح داد: دبیرخانه دائمی کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برپا شده است.

مهدوی فرد از راه اندازی رشته ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر اشاره کرد و افزود: هم اکنون این رشته در دانشگاه های کشور در حال تدریس است.

در ادامه این جلسه «احمد علیرمضانی» مدیر کل صدا و سیما استان از انتشار مقاله های ادبیات پایداری خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس انتشارات تولیدات دفاع مقدس انجان خواهد شد و قول همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان را داد.

این مسئول عنوان کرد: آنچه در حوزه دفاع مقدس تولید شده حتما معرفی خواهد شد و بخصوص کتاب‌های دفاع مقدس هم در برنامه های هفته دفاع مقدس معرفی خواهد شد.

وی از پخش برنامه های مختلفی در صدا و سیمای مرکز کرمان یاد کرد و افزود: هشت شب از شب اول هفته دفاع مقدس ویژه برنامه ای با عنوان «همسنگر» که بصورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز کرمان پخش خواهد شد و در این برنامه از فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی و همچنین افراد تاثیر گذار در دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار