معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

کالا‌ها در ۱۸۰ غرفه نمایشگاه پاییزه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی ارائه می‌شوند

جعفری گفت: کالا‌ها در ۱۸۰ غرفه نمایشگاه پاییزه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی ارائه می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 17September 2024

کالا‌ها در ۱۸۰ غرفه نمایشگاه پاییزه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی ارائه می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، مهدی جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در آیین افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه در بیرجند اظهار‌داشت: ظرفیت و سرمایه‌گذاری خوبی در نمایشگاه بین المللی بیرجند فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، افزود: کالا‌های موجود در ۱۸۰ غرفه این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی می‌تواند باعث استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه شود. 

جعفری گفت: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای بازاریابی اصناف باشد تا خریداران به مشتری دائمی تبدیل شوند. 

رئیس اتاق اصناف بیرجند هم در این آیین عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۸۰ غرفه در فضای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا شده است.

سعید قدبا رئیس اتاق اصناف بیرجند ادامه داد: پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، موادغذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی از جمله اقلام موجود در نمایشگاه پاییزه است. 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات عرضه می‌کنند، گفت: ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان از اصناف بومی استان هستند.

قدبا بیان داشت: این نمایشگاه به همت اتاق اصناف، استانداری، صمت، جهاد کشاورزی، شهرداری و نمایشگاه بین المللی برگزار شده است. 

رئیس اتاق اصناف بیرجند افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب برای بازدید عموم دایر است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند واقع در جاده علی‌آباد لوله برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار