معاون توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی:

اختتامیه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اختتامیه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی چهارشنبه ۲۸ شهریور در سالن ایثار بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 17September 2024

حکیمه رحمتی راد، معاون توسعه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازیحکیمه رحمتی راد، معاون توسعه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی، در گفتگو با دفاع‌پرس از بیرجند اظهار‌داشت: ترویج فرهنگ حماسه دفاع مقدس امری ضروری و مهم است که باید به شکل مطلوب پیگیری شود، بنابراین باید با کار فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی نسل جوان کشور را بیش از گذشته با آرمان‌های شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم.

وی فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی را راهی مناسب برای درک معانی این حماسه و ورود به این عرصه دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوران دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است که همه ما باید هنر استخراج آن را پیدا کنیم و تاریخ کشور را بر اساس آن تفسیر نماییم.

رحمتی‌راد دوران دفاع مقدس را بخش مهمی از تاریخ و هویت ملت ایران دانست و تصریح کرد: در حال حاضر محتوا‌های فراوانی درباره دفاع مقدس از جمله تاریخ شفاهی، فیلم، عکس و داستان وجود دارد که باید آنها را برای استفاده در فضای مجازی و در قالب کتاب‌های صوتی، موشن‌گرافی و ... منتشر کرد.

معاون توسعه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی بیان کرد: در مجموع ۴۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شده که از بین آن ۸ اثر در بخش‌های مختلف برگزیده شده و به صورت استانی تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار