قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در کنگره شهدای استان

سرهنگ «خواست خدایی» با صدور پیامی از مردم و دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 17September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از حضور حماسی مردم در دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
 
قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از حضور مردم در کنگره شهدای استان
 
متن این پیام بدین شرح است: 
 
((بسم رب الشهدا والصدیقین))
وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ (آل عمران، ۱۶۹) ‏
 
شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌نماید. الحق سخنی بالاتر و معنوی‌تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم. 
 
ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی، برخود فرض میدانیم تا از شهدا، این آیه‌‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت اخروی خویش توشه برداریم.
 
ما امروز مفتخریم به همکاری در ستاد کنگره ملی دو هزار شهید پر افتخار استان قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد که بی شک با پیام و دست خط ارزشمند ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای «مدظله العالی» خطاب به اولین پوستر تبلیغات اعزام به جبهه استان «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» با این عنوان:
 (سلام خدا بر مجاهدان با اخلاص و شهیدان والامقام کهگیلویه و بویراحمد) یاد و نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ومجاهدان فی سبیل الله تداعی شد.
 
با تأسی از حدیث شریف امام رضا علیه السلام «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ» شایسته است، اولا از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمداروهمیشه درصحنه، علماء و روحانیون و ائمه جمعه و جماعات، خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و پاسداران سر افراز، جوانان پر شور و شعور و انقلابی ثانیا از همراهی، همکاری و پشتیبانی همه ادارات، سازمان‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و ارتش قهرمان و همچنین عنایت خاصه خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر، جامعه بزرگ رزمندگان و ایثارگران، و عوامل برگزاری با شکوه اجلاسیه‌های شهرستانی واقشاری، مسئولین و عوامل کنگره ملی امیران، سرداران و دوهزار شهیدعزیز استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر وتشکر نماییم.
 
از خداوند سبحان، دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نماییم.
 
راه امام (ره) وسایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام باد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار