محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌های کشور اعلام شد

پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی تعطیلات پایان هفته جاری را اعلام کرد که بر اساس آن محور کرج - چالوس بنابر برنامه ترافیکی یکطرفه خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 17September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، بنابر محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز (سه‌شنبه ۲۷ شهریور) تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه یکم مهر از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌های کشور اعلام شد

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

همچنین از روز جمعه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۲ ظهر از آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود. تردد تمامی وسائل نقلیه از ساعت ۱۲ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) مسدود خواهد شد و از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد.

به علاوه از ساعت ۲۳ همان روز طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد.

روز شنبه ۳۱ شهریور نیز ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) مسدود شده و از ساعت ۱۲ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شود.

بنابر برنامه محدودیت ترافیکی از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

لازم به ذکر است تردد از مسیرجاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک وبالعکس صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه شنبه ۲۷ شهریور الی روز یکشنبه صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و انجام خواهد شد.

محور آستارا- اردبیل و بالعکس

تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در محور فوق ممنوع است.

محور امام زاده هاشم (سراوان) -لوشان و بالعکس

تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ ساعت‌های جمعه و شنبه در محور فوق ممنوع است.

محور قدیم رشت-لوشان و بالعکس

تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه در محور فوق ممنوع است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار