مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خبر داد؛

تجلیل از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در یزد

سرهنگ «محمدحامد حرزاده» گفت: در هفته دفاع مقدس، پنج هزار و ۵۰۰ نفر از یادگاران آن دوران ایمان و رشادت در آیینی باشکوه تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 17September 2024

سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از برگزاری مراسم تجلیل از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در یزد خبر داد. 

وی با بیان اینکه این استان دارای ۴۰ هزار رزمنده است گفت: در هفته دفاع مقدس، از یادگاران آن دوران ایمان و رشادت در آیینی باشکوه تجلیل و همچنین برنامه‌های متنوع هنری اجرا می‌شود.

سرهنگ حرزاده افزود: از ۶ مهر به مدت ۷ شب به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع هنری و فرهنگی در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس یزد برگزار می شود. 

وی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به عنوان پشتیبان برگزاری محتوایی برنامه های سایر دستگاه های اجرایی در این هفته خواهد بود. 

سرهنگ حرزاده گفت: برای اولین بار به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های سینمایی به روز در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار خواهد شد. 

وی همچنین از ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های استان از ابتدای مهر سال جاری خبر داد و گفت: درحال حاضر دوره های آموزشی ویژه اساتید داوطلب درس دفاع مقدس برگزار شده است و دانشجویان می توانند این واحد درسی را در کنار سایر دروس خود اخذ کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار