معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه تأکید کرد؛

اهمیت حضور مخاطب در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

سردار «ناظری» با اشاره به اهمیت حضور مخاطب در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، گفت: روحیه جهادی راهگشا است.
کد خبر: ۶۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 17September 2024

تخفیف ۵۰ درصدی بن کتاب نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت/ روحیه جهادی راهگشا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «علی ناظری» معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه امروز در دومین جلسه شورای اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس که در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به ظاهر و باطن کار نمایشگاه، بحث حضور مخاطب را باطن کار دانست و اظهار داشت: همه این کار‌ها را می‌کنیم که افراد در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه این فرهنگ شهادت نیاز جوانان و مملکت ما و خودمان است و روحیه جهادی راهگشاست، عنوان کرد: ما در اول راه مبارزه هستیم و شهادت سلاح ما است.

سردار ناظری با تاکید بر حضور مخاطب از جامعه هدف جوانان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در این نمایشگاه، گفت: تلاش می‌کنیم تا ۵۰ درصد بن کتاب را تامین کنیم و ۵۰ درصد دیگر را نهاد‌ها برای جامعه هدف مجموعه خودشان تهیه کنند تا هدایت شده و سازمان دهی شده و هدفمند بازدید‌ها انجام شود.

در این جلسه حکم انتصاب اعضای شورای برنامه‌ریزی و ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب «فردخت» اعطا شد. همچنین از پوستر این نمایشگاه کتاب رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار