مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود

سرهنگ کریمی گفت: ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قالب بیش از ۷۰ سرفصل توسط تمام دستگاه‌ها‌ی استان مرکزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 17September 2024

۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان در سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت: ۳۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب بیش از ۷۰ سرفصل توسط کلیه دستگاه‌ها‌ی استان مرکزی برگزار می‌شود. رژه نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه روح الله در خیابان قائم مقام اراک، صبحگاه مشترک به منظور ایجاد وحدت و انگیزه در نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان حوزه جهاد و مقاومت و همسران، مادران و خانواده ایثارگران، از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: ۵۰۰ نفر از همسران ایثارگران، رزمندگان و شهدای استان مرکزی ۴ مهر ماه در استانداری مرکزی در سالن پیامبر اعظم تجلیل خواهند شد. در این مراسم مقام معظم رهبری به صورت زنده برای حاضرین در ۳۱ استان سخنرانی خواهند نمود. از برنامه های جنبی این مراسم رونمایی بیش از ۳۰ عنوان کتاب با موضوع کودک و نوجوان، زندگینامه و وصیت نامه شهدای استان مرکزی، اجرای سرود و برنامه‌های دیگر فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران در طول سال انجام خواهد شد افزود: تا پایان امسال حدود ۲۰ هزار نفر از ایثارگران استان در مساجد و نماز‌های جمعه تجلیل خواهند شد. تجلیل از جامعه ایثارگری تا پایین‌ترین درجه ایثارگری ابلاغ شده است و این مهم از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی عنوان کرد: سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از نماز جمعه، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، خاطره‌گویی فرمانده‌هان و پیشکسوتان، پاسخگویی به شبهات در خصوص دفاع مقدس، مسابقه کتاب خوانی، سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، کارگاه‌های مختلف سرود و هنری، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: بیانات رهبری در خصوص دفاع مقدس جامع و کامل است و باید در هدایتگری‌ها به عنوان چراغ راه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار