معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش خبر داد؛

بازدید رایگان موزه ذوالفقار در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «کشاورز»گفت: بازدید از موزه ذوالفقار موزه سلاح و مهمات ارتش در هفته دفاع مقدس به صورت رایگان است.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 17September 2024

بازدید رایگان  موزه ذوالفقار در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «حمید کشاورز» معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز در نشست خبری برنامه‌های چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس در سالن جلسات مکتب شهید سلیمانی برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی ما از کشور خود دفاع کردیم و به همین دلیل دفاع مقدس نام گرفت.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما از این آب و خاک انجام شد و در این جنگ نابرابر همه مردم به همراه نیرو‌های مسلح کشور نقش‌آفرینی کردند، گفت: باید خانواده شهدا و جانبازان را گرامی داشت، چرا که مدیون آنها هستیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، با اشاره به اینکه رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان کرمان ۳۱ شهریور در کرمان برگزار می‌شود افزود: رژه نیرو‌های مسلح امسال با محوریت قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است، ادامه داد: بازدید از موزه ذوالفقار که موزه سلاح و مهمات ارتش است به صورت رایگان است.

کشاورز با اشاره به اینکه کاروانی از خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس به زیارت امام رضا (ع) اعزام می‌شوند، گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار