معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد؛

بازسازی عملیات طریق القدس در کرمان با عنوان «اسمش اکبر بود»

سرهنگ «مرادی‌زاده» با بیان اینکه شهید اکبر «محمدحسینی» در این عملیات نقش مهمی داشته است و محوریت کار بازسازی عملیات طریق القدس نیز با همین شهید است، گفت: بازسازی عملیات طریق القدس در کرمان با عنوان «اسمش اکبر بود» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 17September 2024

بازسازی عملیات طریق القدس در کرمان با عنوان «اسمش اکبر بود»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «احمد مرادی‌زاده» صبح امروز در نشست خبری برنامه‌های چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر (ص) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم غزه، اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا و مدافع انقلاب و حریم ولایت قرار دهد و مدیون شهدا از دنیا نرویم.

وی با بیان اینکه هر چه به عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود، ابعاد جنگ تحمیلی برای مردم بیشتر مشخص می‌شود و رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا مشهودتر است، گفت: زمانی در ایران اسلامی شاهد اتفاقاتی بودیم که امروز در غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل رقم می‌خورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان ادامه دارد و دشمن هیچ گاه دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، افزود: اگر امروز کشور در امنیت است برای آن است که آمریکا جرأت حمله به این آب و خاک را ندارد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات طریق القدس در کرمان انجام می‌شود، ادامه داد: این مراسم در محوطه مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

مرادی‌زاده با اشاره به اینکه کرمان در این عملیات دو گردان داشت که شهید سلیمانی هم در این گردان‌ها فعال بوده است، بیان کرد: عملیات طریق القدس از غرورآفرین‌ترین عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس است که به صورت مشترک بین سپاه و ارتش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهید اکبر «محمدحسینی» در این عملیات نقش مهمی داشته است و محوریت کار بازسازی عملیات طریق القدس نیز با همین شهید است، گفت: بازسازی عملیات طریق القدس در کرمان با عنوان «اسمش اکبر بود» برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به دیگر برنامه‌ها برنامه‌ریزی شده در هفته دفاع مقدس استان کرمان، بیان کرد: در این هفته یادواره شهدای کارمند بسیجی نیز در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار