خزایی: افراد کارآمد و تراز انقلاب اسلامی باید معرفی شوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی گفت: افراد کارآمد و تراز انقلاب اسلامی باید معرفی شوند.
کد خبر: ۶۹۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ - 17September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «فریبرز خزایی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: آغاز هفته وحدت و همچنین هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

خزایی: افراد کارآمد و تراز انقلاب اسلامی باید معرفی شوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: هدف ما از اجرای پنجمین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی این است که با توجه به اینکه بحث نیروی انسانی در جوامع موضوع مهم و موثری است، با تشکیل کارگروهی در این زمینه، افراد کارآمد و تراز انقلاب اسلامی معرفی شوند.

سرهنگ خزایی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم نیروی انسانی در هر سازمانی مهمترین نقش را دارد و پرداختن به مسائل آنها می‌تواند در روند خدمت‌رسانی آنها موثر باشد و ما شاهد رشد و تعالی سازمانی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل و شاخص‌ها، نگاه سازمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران را هم در این برنامه دیدیم و معتقدیم سرمایه گذاری در قشر کارمند می‌تواند بسیار موثر بوده و به عنوان نیروی خدمتگزار در ارتقاء سازمانی تاثیرگذار هستند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بسیج در پنجمین دوره این همایش را برگزار کرده، تصریح کرد: باید این فرهنگ با معرفی افراد برجسته در سازمان نهادینه شود و هدف از معرفی این است که روحیه امید و نشاط عزیزانی که دیده نشده‌اند، اما همواره با اخلاص کار می‌کنند، بالا رفته و مسئولیت پذیری را در سازمان مورد نظر قرار دهیم.

وی تاکید کرد: خدمت صادقانه به جامعه هدف مهمترین اولویت ماست و ما باید بدانیم که در مقابل خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز که همواره مورد تاکید قرار گرفته‌اند، چه وظایفی داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار