مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه:

بانوان در پشتیبانی جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشته‌اند

«جانجانی» گفت: بانوان در پشتیبانی و حمایت از جبهه‌های نبرد هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشته‌اند و بسیاری از بانوان بی‌دفاع در بمباران‌های رژیم بعثی به شهادت رسیدند، باید سعی کنیم نام آن‌ها را جامعه زنده نگه داریم.
کد خبر: ۶۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 17September 2024

بانوان در پشتیبانی جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «زهرا جانجانی» مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه امروز در یادواره یک هزار و ۱۳ شهیده زن استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه نقش مؤثر و به‌سزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و در همین راستا ۹ هزار و ۸۰۰ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: همچنین استان کرمانشاه دارای یک هزار و ۱۳ شهیده زن است که دومین استان کشور از این حیث محسوب می‌شود که این بزرگواران نقش مهمی را در پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به انجام رسانده‌اند.

جانجانی تصریح کرد: استان کرمانشاه در مهرماه سال جاری میزبان کنگره ملی شهدای استان است که در این راستا یادواره‌های مختلفی توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شود که اجلاسیه امروز نیز در همین راستا است.

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، عقیدتی، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و تجلیل از خانواده معظم شهدا و بانوان ایثارگر از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون توسط امور بانوان استانداری و بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه برگزار شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: بانوان در پشتیبانی و حمایت از جبهه‌های نبرد هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشته‌اند و بسیاری از بانوان بی‌دفاع در بمباران‌های رژیم بعثی به شهادت رسیدند، باید سعی کنیم نام آن‌ها را جامعه زنده نگه داریم.

جانجانی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی مدیون ایثار و فداکاری شهدا است که با فدا کردن جان خود زمینه آرامش امروز مردم را فراهم کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است تا فراموش نکنیم افرادی برای امنیت، آرامش و آسایش این سرزمین از جان ارزشمند خود گذشتند.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار