مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی و حماسه ماندگار ملت ایران است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی، میراثی اثربخش و حماسه ماندگار ملت ایران است.
کد خبر: ۶۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 17September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هماهنگی و پشتیبانی همایش سراسری «جهاد و مقاومت» از دیروز تا امروز با حضور سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: اقتدار و سربلندی امروز جامعه، مرهون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم، لذا در آستانه هفته دفاع مقدس باید به نحو احسن در جهت اجرای برنامه‌های این هفته تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امسال قصد داریم که حماسه دفاع مقدس را از زبان دشمن برای مردم و جوانان بیان کنیم، افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی و میراثی اثربخش و حماسه ماندگار ملت ایران است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر حماسه‌های دفاع مقدس نبود امروز باید به زبان دیگری صحبت می‌کردیم به همین جهت این هفته باید گرامی داشته شود.
 
دفاع مقدس گنجینه‌ای معنوی و حماسه ماندگار ملت ایران است
 
سرهنگ خواست خدایی بیان داشت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه در این همایش از ۵ هزار پیشکسوت و فعال دفاع مقدس استان تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم ۴ مهرماه با حضور مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار