برگزاری نشست خبری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی

نشست خبری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ - 17September 2024

رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، محتوایی و یادمان‌های شهدای گمنام همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در آستانه چهل و چهارمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست خبری اصحاب رسانه و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در موزه دفاع مقدس و مقاومت استان برگزار شد.

در این نشست دریادار دوم رضا عباسی با تبریک گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی و چهل و چهارمین گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و به سوالاتی که از سوی اصحاب رسانه پرسیده شد پاسخ دادند.

دریادار دوم عباسی گفت: پیش بینی شده که در این ایام با مشارکت تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های استان و نیز تشکل‌های مردم نهاد شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در سطح استان باشیم. از جمله برنامه‌های مهم این ایام سه برنامه تجلیل و تکریم از پیشکسوتان، همسران رزمندگان، بانوان تاثیرگذار در عرصه دفاع مقدس و هنرمندان است که با حضور بیش از دو هزار نفر از این عزیزان این برنامه در سه مکان، مصلی امام خمینی (ره)، موزه دفاع مقدس و مقاومت استان و استانداری برگزار می‌شود.

عباسی افزود: رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، محتوایی و یادمان‌های شهدای گمنام نیز همزمان با این ایام با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز انجام خواهد شد و نیز با تولید ویژه برنامه‌های تلویزیونی به صورت زنده در دو نوبت صبح که در محل برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس می‌باشد و برنامه زنده شب که در محل حسینیه شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس و مقاومت با حضور پیشکسوتان و فرماندهان عزیز است، در خدمت مردم شهیدپرور استان خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اهمیت کیفیت برنامه‌ها گفت: امسال سعی بر این شده تا با بررسی نقاط ضعف برنامه‌های سال گذشته هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی شاهد اجرای برنامه‌های فاخر، تاثیرگذار و متناسب با ذائقه مردم عزیز و جوانان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار