نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) وظیفه همگان است

آیت‌الله «حسینی» گفت: بعد از ظهور حضرت حجت (عج) جهان یک مدیریت واحد پیدا می‌کند و همه ما وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی داریم که زمینه ظهور را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹ - 17September 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،  آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج امروز سه شنبه در نشست شورای سیاست گذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: مسئله مهدویت در ابعاد مختلف برای همه جامعه بشری قابل توجه است.
 
آیت‌الله حسینی افزود: با توجه به اینکه این موضوع از جهت مسائل انسان شناسی و عنصری قابل توجه است، همه کارشناسان غربی روی این مسئله متمرکز شده‌اند.
 
فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) وظیفه همگان است
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اینکه یک انسان بیش از هزار و ۲۰۰ سال عمر داشته، یک معجزه الهی و برای اطباع و پزشکان قابل توجه بوده و طبق روایات شمایل آن حضرت شبیه یک انسان ۴۰ ساله است.
 
وی با بیان اینکه امروز جهان تحت قیومیت آن حضرت و زیر سایه آن امام تنفس می‌کند، ادامه داد: این موضوع برای اندیشمندان و کسانی که در زمینه مباحث علمی و تحقیقاتی فعالیت دارند، قابل توجه و مطالعه است.
 
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه با ظهور حضرت مهدی (عج) خداوند جهان را از افکار خرافی، کفر و شرک، فساد، فحشا و ولنگاری پاک می‌کند، افزود: اساسا اگر این اتفاق نیفتد، گویی که جهان در مسیر بیهودگی حرکت کرده است.
 
امام جمعه یاسوج به روایتی از امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: بعد از ظهور حضرت حجت (عج) جهان یک مدیریت واحد پیدا می‌کند و همه ما وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی داریم که زمینه ظهور را فراهم کنیم.
 
وی ضمن تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته در عید غدیر و همچنین سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در این استان و فعالیت‌های تاثیرگذار در این زمینه، اضافه کرد: شادپیمایی در این استان به صورت مطلوب برگزار و بحث غدیر نیز در مرکز کشور به یک جریان تبدیل شده است.
 
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه آغاز امامت حضرت مهدی (عج) حرکت خوبی انجام شد که باید تقویت شود، گفت: اگر برنامه‌ها حمایت شوند علاوه بر بحث جهاد تبیین، این مجالس به بیداری و آگاهی مردم کمک می‌کند که در صحنه حضور داشته باشند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار