امام جمعه بابل:

یادواره شهدا نقطه اتصال و حفظ سرمایه‌های معنوی است

حجت الاسلام «روحانی» با بیان اینکه مردم شهرستان در دفاع از حرم و امنیت پیشگام و پیشتاز بودند، گفت: یادواره شهدا می‌تواند نقطه اتصال و حفظ سرمایه‌های معنوی باشد.
کد خبر: ۶۹۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 17September 2024

یادواره شهدا نقطه اتصال و حفظ سرمایه‌های معنوی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «مجتبی روحانی» امام جمعه بابل در یادواره هزار و ۷۵۵ شهید بابل که عصر امروز در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگهداریم و نباید بگذاریم برکات و جانفشانی شهیدان به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: نباید بگذاریم مقدس‌ترین ارزش‌ها در جامعه به فراموشی سپرده شود و یکی از سرمایه‌های پرافتخار شهدای گرانقدر هستند.

این مسئول با بیان اینکه بالاترین سرمایه را در شهرستان برخوردار هستیم، هزار و ۷۵۵ شهید و هزاران جانباز و رزمنده را جزو افتخارات شهرستان بیان کرد و ادامه داد: مردم شریف شهرستان در تمامی عرصه‌ها حضور داشتند و صحنه‌ای را خالی نگذاشتند.

حجت الاسلام روحانی با اظهار اینکه مردم شهرستان در دفاع از حرم و امنیت پیشگام و پیشتاز بودند، گفت: وظیفه بزرگ آحاد ملت و جامعه است و به عنوان معیار و محور مدنظر قرار گیرد و یادواره شهدا می‌تواند نقطه اتصال و حفظ سرمایه‌های معنوی باشد.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار