مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت در برگزاری چهار جشنواره هنری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

«آزادی» از مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در برگزاری چهار جشنواره هنری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 17September 2024

مشارکت در برگزاری چهار جشنواره هنری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص مشارکت این اداره کل در برگزاری چهار جشنواره هنری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ها شامل ششمین جشنواره استانی موسیقی و سرود، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج، ششمین دو سالانه سراسری عکس نور و نهمین دو سالانه هنرهای تجسمی بسیج می باشد که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس فراخوان آن ها صادر شده و هنرمندان تا آخر آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: این جشنواره ها با موضوعات مختلفی از جمله فلسطین، شهدا و ایثارگران، شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، بسیج، افزایش جمعیت و موضوعات آزاد است.

وی تصریح کرد: «این جشنواره ها در قالب کمیته هنری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه و با مشارکت ادارات و ارگان های فرهنگی استان از جمله: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و نهاد کتابخانه های عمومی استان برگزار می‌شود. 

آزادی گفت: هنرمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به لینکhttps://eitaa.com/basij-h-j   در جریان موضوعات و جزئیات برگزاری جشنواره قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار