امام جمعه سرپل ذهاب:

از دیدگاه امامان انقلاب رمز پیروزی ما تبیین و حفظ وحدت در اسلام است

حجت الاسلام «ساداتی»گفت: از دیدگاه امامان انقلاب رمز پیروزی ما تبیین و حفظ وحدت در اسلام است که هفته وحدت به عنوان یک مساله مهم مورد توجه است و باید برنامه های متناسب با این هفته با حضور قشرهای مختلف برگزار شود.
کد خبر: ۶۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 17September 2024

از دیدگاه امامان انقلاب رمز پیروزی ما تبیین و حفظ وحدت در اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید محمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولیعصر (عج) با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: دشمنان اسلام  همواره در طول تاریخ درصدد اختلاف و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بوده اند که امام راحل با نامگذاری این هفته توانست نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: از دیدگاه امامان انقلاب رمز پیروزی ما تبیین و حفظ وحدت در اسلام است که هفته وحدت به عنوان یک مساله مهم مورد توجه است و باید برنامه های متناسب با این هفته با حضور قشرهای مختلف برگزار شود.

وی در ادامه از فضای سازی متناسب با هفته وحدت در شهرستان سرپل ذهاب توسط شهرداری، برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت این هفته، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و جشن های عمومی در سطح شهرستان و جشن عمومی بزرگ خبر داد.

 امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مردم این شهرستان با سه فرقه مذهبی شیعه، سنی و اهل حق را اسوه وحدت و انسجام در کشور است که به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

«صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: هفته وحدت ابتکار امام راحل برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن از اختلاف شیعه و سنی در تاریخ میلاد پیامبر مهر و رحمت (ص) است.

 بابلی افزود: هفته وحدت باید تبدیل به یک گفتمان اجتماعی شود و باید دارای روز شمار شده و در تمام روزهای آن برنامه های درخور و مناسبی اجرا شود.

وی بیان کرد : برگزاری جشن هفته وحدت در مسجد قادر الحسینی اهل سنت، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان، برگزاری جشن هفته وحدت در مسجد جامع و حرم مطهر احمد ابن اسحاق (ره) از برنامه های پاسداشت هفته وحدت در شهرستان است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب بر لزوم توجه به موضوع جوانی جمعیت در این شهرستان گفت: موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت باید به صورت جدی در دستور کار مسوولان شهرستان قرار گیرد و دستگاه های عضو قرارگاه جوانی جمعیت با رسانه تعامل داشته باشند و از فضای رسانه ای شهرستان در جهت پیشبرد برنامه های تبلیغی جوانی جمعیت استفاده کنند.

بابلی با بیان اینکه هزینه کردن در موضوع جوانی جمعیت سرمایه گذاری بزرگی است، تصریح کرد : آموزش کاربردی برای ازدواج نقش موثری در فرزند آوری ایفا می‌کند از این رو در امر ازدواج و فرزندآوری برنامه های مختلفی را اجرا کنید که در آینده نتیجه آن مثبت باشد.

وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی باید به عامه مردم اطلاع رسانی شود، افزود: پرداخت به موقع وام فرزند آوری توسط بانک ها مورد تاکید است و تاکنون بانک های سرپل ذهاب نزدیک به سه میلیارد هزار ریال وام فرزند آوری پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار