سرلشکر سلامی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت بازماندگان شهدا است

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بازماندگان شهدا و ایثارگران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های پیش‌رو جهادشان را کامل‌تر می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹ - 18September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته (سه شنبه) به همراه آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار «عبدالرسول مهوری» معاون فاوای سپاه پاسداران، سردار «نائینی» معاون روابط عمومی سپاه، سردار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه عاشورا، سردار «غلامحسین محمدی‌اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و حجت‌الاسلام‌ «حسین علیی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان اردبیل دیدار و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت را گرامی داشت.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت بازماندگان شهدا است

سرلشکر سلامی در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه شهدای مدافع حرم گفت: رزمندگانی که توفیق شهادت نصیبشان می‌شود در واقع به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند چرا که این عزیزان بهترین دارایی و سرمایه‌شان یعنی جان خود را برای کسب رضای الهی با خداوند متعال معامله کرده‌اند.

وی به بازماندگان عرصه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: آن دسته از رزمندگانی که علی‌رغم جانفشانی و ایثارگری در صحنه مانده‌اند در واقع ثواب و اجر آنها کمتر از شهدا نیست چرا که در میدان‌های مختلف همچنان رسالت شهدا را بر عهده گرفته و تداوم بخش مسیر نورانی شهدا برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رسالت بازماندگان شهدا به ویژه رزمندگان و ایثارگران نام برد و افزود: ایثارگران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های پیش‌رو جهادشان را کامل‌تر می‌کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما همواره مدیون مادران، همسران و فرزندان شهدا هستیم عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با خدمت به خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران، همسران و فرزندان برومندشان از ایثار و فداکاری شهدا که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنها هستیم قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این خانواده معظم شهدا وقف انقلاب و نظام شده‌اند، بیان داشت: امروز مأموریت شهدای گرانقدر به شما مادران، همسران و فرزندان معصوم شهدا منتقل شده و این شما هستید که چراغ راهی در عبور از فتنه ها هستید.

در ادامه این دیدار مادران شهدا ضمن معرفی فرزندان شهیدشان خواستار تداوم راه شهدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها