مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:

ورود ۳۴ پیکر شهید گمنام به شهرستان مهران

سرهنگ «فولادی» از ورود ۳۴ پیکر مطهر شهید گمنام به شهرستان مهران در روز پنجشنبه پنجم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 17September 2024
ورود ۳۴ پیکر شهید گمنام به شهرستان مهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان، از ورود ۳۴ پیکر مطهر شهید گمنام به شهرستان مهران در روز پنجشنبه پنجم مهرماه خبر داد.
 
سرهنگ «فولادی» در این دیدار با اشاره به اهمیت یادمان‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: ما ۹۵ شهید گمنام و بیش از ۴۶ یادمان شهید گمنام داریم که به فضل خداوند، امسال تمام یادمان‌های دفاع مقدس در استان تکمیل خواهد شد.
 
وی از حمایت‌های امام جمعه در این حوزه قدردانی کرد و گفت: این حمایت‌ها باعث شد تا توجه بیشتری به این موضوع در بدنه اداری استان و کشور معطوف شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، به برنامه‌های آموزشی در زمینه دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در بحث ارتباط با مجامع علمی، شورای انقلاب فرهنگی به این نتیجه رسید که درس دفاع مقدس به عنوان درس الزامی در تمام دانشگاه‌ها تدریس شود.
 
وی ادامه داد: در آموزش و پرورش نیز با وجود آمادگی دفاعی، این درس به دلیل عدم پیگیری کافی به یک درس سمبلیک تبدیل شده بود، اما مصمم هستیم این درس را به جامعه دانش‌آموزی معرفی کنیم و جلسات ابتدایی آن نیز با حضور سپاه، بسیج دانش‌آموزی و مجموعه آموزش و پرورش در حال برگزاری است.
 
سرهنگ «فولادی» ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری نمایشگاه‌ها و ارتباطات عمیق‌تر با پیشکسوتان، بتوانیم ارزش‌ها و مولفه‌های انسان‌ساز دوران دفاع مقدس را به جامعه دانش‌آموزی منتقل کنیم و از این طریق، نسل جوان را با افتخارات انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا سازیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار