امام جمعه ایلام:

زوایای دفاع مقدس برای نسل جوان معرفی شود

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد که تا کنون دیده نشده که باید این زوایا را با زبان هنر برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کرد.
کد خبر: ۶۹۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 17September 2024
زوایای دفاع مقدس برای نسل جوان معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین  «اله‌نور کریمی‌تبار» امروز سه شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ابعاد و زوایای مختلفی دارد که تا کنون دیده نشده که باید این زوایا را با زبان هنر برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کرد.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ است، یادآور شد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خودباوری و ایستادگی ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی کشوری مقتدر در سطح دنیا و جهان است و به برکت خون شهدا، با اتحاد و همدلی ملت‌های ایران و عراق، اربعین حسینی میعادگاه وحدت همه مسلمان در یک اجتماع بزرگ و بی‌نظیر در سطح دنیا تبدیل شده است.
 
امام جمعه ایلام با بیان اینکه دفاع مقدس معادلات جنگ‌های نظامی را در سطح دنیا تغییر داد، گفت: وحدت و انسجام مردم ایران، جلوه‌های ایثار و فداکاری، حضور اقشار مختلف در نبرد با دشمن، معنویت و ارتباط با خدا و خودباوری و قدرت دفاعی و بازدارنده از جلوه‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس است که امروز باید برای نسل جوان بازگو شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی‌تبار» با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس شاهد اقتدار جبهه مقاومت در برابر رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل هستیم، افزود: امروز مقاومت، ایمان، روحیه شهادت طلبی و معنویت مردم مظلوم غزه و فلسطین تحول آفرین بوده است چرا که رژیم صهیونیستی در برابر اراده ملت فلسطین عاجز و درمانده شده است.
 
وی با تاکید بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از هنر‌های مختلف و معرفی ارزش‌ها و رویداد‌های دفاع مقدس در استان در راستای ادای دین به شهدا، رزمندگان و جانبازان و ایثارگران، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی برای دفاع از کیان اسلامی خلق کردند که این حماسه‌ها و اسوه‌هایی که ناشناخته مانده‌اند را بایستی با فیلم و کتاب به جامعه معرفی کرد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار