جانشین فرمانده سپاه قم خبر داد:

اجرای ۸۵۶ برنامه ایثار و شهادت با ۳۸ عنوان در قم/ رژه نیرو‌های مسلح و نمایشگاه یاد یاران دو برنامه شاخص هفته دفاع مقدس است

سردار «کبیری پور» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ۸۵۶ برنامه در قالب ۳۸ عنوان در استان قم برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها، رژه نیرو‌های مسلح و برگزاری نمایشگاه یاد یاران خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ - 17September 2024

اجرای ۸۵۶ برنامه ایثار و شهادت با ۳۸ عنوان در قم/ رژه نیرو‌های مسلح و نمایشگاه یاد یاران دو برنامه شاخص هفته دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه استان قم روز سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس استان اظهار داشت: از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر، ۸۵۶ برنامه در قالب ۳۸ عنوان در استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله مهمترین این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه یاد یاران در محل باغ موزه دفاع مقدس قم همراه با برگزاری نمایش و رزمایش و نیز اجرای رژه نیرو‌های مسلح در مقابل درب شماره ۳ مسجد مقدس جمکران است.

کبیری پور تصریح کرد: رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان قم بار دیگر صلابت و آمادگی ما برای رویارویی با هر تهدید را به نمایش خواهد گذاشت به گونه‌ای که این اقتدار حتی فکر تهدید نظامی ایران را هم در ذهن دشمنان از بین می‌برد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم ایشان، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح مدارس و مساجد، اجرای تئاتر، نمایش، گروه سرود و شب شعر، پخش فیلم‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مراسم آبروی محله با هدف معرفی شهدای هر محل به مردم، اجرای مسابقه‌های ورزشی، افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌های بسیج و انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و به‌ویژه محرومان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم است.

اجرای رژه نیروهای مسلح در مسجد جمکران

سرهنگ جعفر کریمی فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم نیز در این نشست ابراز کرد: مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان امسال پرشور و با شرکت یگان‌های نمونه و نمایش تجهیزات پیشرفته با شعار «در حال فتح قله‌ایم» برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مراسم رژه از ساعت هشت صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه، در جوار درب شماره ۳ مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند برای مشاهده توانمندی‌های فرزندان خود در مکان برگزاری مراسم رژه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار