فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فامنین:

بسیجیان در همه عرصه‌ها حضوری ثمربخش دارند

سرهنگ «ربانی» گفت: بسیجیان از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری ثمربخش داشته‌اند.
کد خبر: ۶۹۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰ - 18September 2024

۳به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «هادی ربانی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فامنین در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت شهرستان فامنین که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فامنین با حضور مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین(ع) و مسئولین شهرستانی در پارک ملت این شهر فامنین افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات بسیجیان، نقش مهمی در اثرگذاری بسیجیان را به نمایش گذاشته و تشریحی بر دستاوردهای پایگاه‌ها است که از بین این نمایشگاه بهترین غرفه‌ که عملکرد قابل توجهی داشته، انتخاب شده و در مرحله استانی شرکت داده می‌شود.

 

وی اساس کار بسیجیان را بر مبنای فعالیت پایگاه‌های مقاومت دانست و گفت: بسیجیان از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری ثمربخش داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فامنین ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان گفت: عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش اجتماعی، فرهنگی، بسیج سازندگی، صنایع دستی محلی و محصولات مشاغل خانگی در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت ۳ روز از دوشنبه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده بازدید شهروندان شهرستان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار