کسب رتبه نخست بنیاد شهید لرستان در جشنواره شهید رجایی

بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان انتخاب شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲ - 18September 2024

کسب رتبه نخست بنیاد شهید لرستان در جشنواره شهید رجاییبه گزارش  دفاع‌پرس، از لرستان، مراسم تقدیر از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان لرستان شامگاه سه‌شنبه،  با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جشنواره اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در گروه «ایجاد اشتغال» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان، با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های ارزیابی رتبه نخست را به دست آورد و از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

در این لوح، استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان ضمن تقدیر از همت و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز استان لرستان تقدیر و آرزوی موفقیت کرده است.

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار