نونهالان مکتب سلیمانی، عاشقانه‌های خود را روایت کردند

 کتاب ارزشمند «دلنوشته‌های نونهالان مکتب سلیمانی» با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دبستان پسرانه شاهد شهید بهنام محمدی، به تازگی روانه بازار کتاب شده است. این اثر ارزشمند که حاصل تلاش حسین شریفی و یاران دبستانی‌اش است، نگاهی عمیق و صمیمانه از دل کودکان به سردار دل‌ها دارد.
کد خبر: ۶۹۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱ - 18September 2024

نونهالان مکتب سلیمانی، عاشقانه‌های خود را روایت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، کتاب «دلنوشته‌های نونهالان مکتب سلیمانی» که برای نخستین بار در سال ۱۴۰۳ به چاپ رسیده، حاوی مجموعه دلنوشته‌های دانش‌آموزان دبستانی است که با زبانی کودکانه و صمیمی، عشق و ارادت خود را به سردار شهید قاسم سلیمانی ابراز کرده‌اند.

در این کتاب، کودکان با زبانی ساده و بی‌پرده، به ویژگی‌های بارز شخصیت سردار سلیمانی همچون سادگی، مردمی بودن و ایثارگری پرداخته‌اند.

یکی از دلنوشته‌های این کتاب که توسط دانش‌آموز نونهال «مهرسام حسنی» نوشته شده است، به زیبایی نشان می‌دهد که چگونه این کودکان کوچک، به عمق شخصیت سردار پی برده‌اند و او را الگوی خود قرار داده‌اند.

 این کتاب با قلم «حسین شریفی» و یاران دبستانی تحریر و گردآوری شده است و در قطع رقعی با شمارگان ۵۰۰ نسخه و طراحی جلد منیره اقدمیان تبریزی به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۳۵۰ هزار تومان تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها