سردار شرفی: روحیه ایثار و شهادت رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: جانبازان برای دفاع از امنیت و آرمان‌های نظام و کیان کشور و پاسداری از حقوق مردم، هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۶۹۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ - 18September 2024

سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه واژه جانباز، قدرت‌ساز و اقتدارآفرین است، اظهارکرد: جانبازان هرچه داشتند با عشق و شهامت در راه خدا تقدیم کردند و برای جامعه اقتدار و عزت به ارمغان آوردند. رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی، ایثارگری، فداکاری، ازخودگذشتگی و روحیه ایثار و شهادت است و جانبازان به خاطر دفاع از امنیت و آرمان‌های نظام و کیان کشور و پاسداری از حقوق مردم جامعه، هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

سردار شرفی: روحیه ایثار و شهادت رمز ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی/ واژه «جانباز» قدرت‌ساز و اقتدارآفرین است

سردار شرفی گفت: جایگاه و مقام خانواده جانبازان سرافراز بسیار رفیع و ارزشمند است و آنها به واسطه صبر و بردباری و عشق و ارادتی که در خدمت به جانبازان عزیز دارند از اجر و ثواب والایی در نزد خدا بهره‌مند می‌شوند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه جانبازان آیه‌های ایثار، اقتدار و هدایتگران واقعی جامعه هستند، گفت: پیروی از مسیر مقدسی که شهدا و جانبازان در آن حماسه، رشادت و شهامت خود را به نمایش گذاشتند، سبب هدایت ما می‌شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها