مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به کار خود پایان داد

دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قالب ۲۰ رشته مهارتی در کرمان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 18September 2024

مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به کار خود پایان داد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «متوسلیان» مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار داشت: اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قالب ۲۰ رشته مهارتی برگزار شد. 

 

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، ارتقای سطح کیفی مهارت‌ها، ایجاد انگیزه و بروز خلاقیت در سربازان است. 

 

مسئول قرارگاه مهارت آموزی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان داشت: این مسابقات مهارت آموزی در ۴ مرحله برگزار شد که در مرحله شهرستانی، ۷۵۰ نفر در بین ۳ یگان سپاه، آجا و فراجا با هم به رقابت پرداختند که ۱۸۰ نفر از آن‌ها به مرحله استانی راه پیدا کردند و از این ۱۸۰ نفر، ۶۰ نفر آن‌ها به مرحله سازمانی که در ۲۱ مهرماه در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا کردند که امیدواریم این افراد بتوانند در تهران هم افتخاری برای کرمان باشند و رتبه خوبی را کسب کنند.

 

سرهنگ متوسلیان تصریح کرد: امتیازات و مشوق‌هایی برای سربازانی که رتبه کسب کرده‌اند از جمله تعیین محل خدمت با خود سرباز، استخدام در نیرو‌های مسلح، اعطای کارت آزمونگری در نظر گرفته شده است، همچنین مشوق‌هایی که مربوط به خدمتشان باشد به آن‌ها داده خواهد شد.

 

وی افزود: در این دوره مسابقات مهارت آموزی سپاه در بین ارتش و نیروی انتظامی رتبه اول را کسب کرد و تعداد ۲۰ نفر از سربازان به مرحله سازمانی در تهران راه پیدا کردند که امیدواریم رتبه خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها